Co s věcmi, které jsme ztratili nebo nechali v hotelu?
Podle předpisů je hotel povinen uschovat nalezené věci po dobu jednoho roku od okamžiku, kdy informuje o nalezené věci jejího majitele, nebo
Podle předpisů je hotel povinen uschovat nalezené věci po dobu jednoho roku od okamžiku, kdy informuje o nalezené věci jejího majitele, nebo
Řada hotelů poskytuje doplňkové služby jako: ranní buzení, praní, pokojovou službu, objednávky taxíků, prodej lístků na kulturní události, t
Některé hotely nabízejí službu dopravy z a na letiště. Při popisech hotelů, které jsou zveřejněny na našich stránkách, lze najít informaci,
V různých hotelech na světě se lze setkat s rozličnými druhy snídaní. Během rezervace stojí za to zjistit, co budeme moci sníst jako první j
AI (All Inclusive) Jedná se o nejoblíbenější formu stravování pro ty, kteří chtějí strávit dovolenou na pláži poblíž hotelu. V této nabíd
Většina hotelů umožňuje příchod hostů od 14:00 místního času. V některých případech na požádání zákazníka, může zaměstnanec recepce umožn
Proces odhlášení z hotelu (check-out) musí vždy proběhnout do hodiny, kterou určí hotel – tedy do času pro odhlášení (check out time). N
Poté, co dorazíte do hotelu, musíte se v první řadě přihlásit k pobytu a předložit potřebné doklady, které jsou nutné k vašemu ubytování: vo
AI (All Inclusive) Jedná se o nejoblíbenější formu stravování pro ty, kteří chtějí strávit prázdniny na pláži poblíž hotelu. V této nabíd
Za hotel můžete zaplatit platební kartou nebo peněžním převodem. Způsob platby si zvolíte ve fázi doplňování údajů o hostech. Převod - ú