Menu

Kontaktujte nás

Pomůžeme Vám zařídit cestu

Informace o rezervaci

Jednoduše zkontrolujte stav objednávky a detaily rezervace

Hledáte e-mail s potvrzením rezervace?

Vepište svou e-mailovou adresu, pošleme vám ho znovu!

Chcete zkontrolovat stav vaší rezervace?

Přesměrování na stránku Mé cesty, pro zjištění stavu objednávky.

Nejčastější dotazy týkající se rezervací

Moje rezervace

  • Chybí potvrzení rezervace. Jak mohu zkontrolovat stav rezervace?

    Potvrzení rezervace zašleme e-mailem po provedení rezervace a zaplacení letenek. Aktuální stav rezervace je možné zkontrolovat ve vašem účtu v uživatelské zóně eSky v sekci “Moje rezervace” nebo pomocí tohoto linku (musíte uvést číslo rezervace a e-mail, který jste uvedli při procesu rezervace).

  • Žádné palubní lístky

    Palubní lístky zasíláme 48 až 8 hodin před odletem na e-mail uvedený při rezervaci. Pokud vaše rezervace (respektive cesta) sestává z několika letenek (respektive letů), palubní lístky budou odeslány v samostatných emailech 48 až 8 hodin před odletem příslušného leteckého spojení.

    Pokud se váš let uskuteční za méně než 8 hodin a vy stále nemáte k dispozici e-mail s palubními lístky, zkontrolujte složku SPAM. V případě, že disponujete více e-mailovými adresami, ujistěte se, kterou e-mailovou adresu jste uvedli během rezervace. Je možné, že palubní lístky byly odeslány na e-mail, který tak často nepoužíváte.

    Pozor! Pokud se jedná o let, jehož odbavení vyžaduje poskytnutí dodatečných informací, palubní lístky budou zaslány až po doplnění těchto informací (obvykle jde o vyplnění check-in formuláře). Pokud vaše rezervace zahrnuje dalších cestujících, ujistěte se, že i v jejich případě byly uvedeny všechny potřebné informace.

  • Jak si mohu koupit místo pro zavazadla?

    Registrovaná zavazadla je možné zakoupit během rezervace letenky nebo po ní, nejpozději ale 48 hodin před odletem.

    Příklad podmínek přepravy zavazadel:

    Ryanair (cena za jeden let/jednoho pasažéra):

    • 10 kg, 1 kus zavazadel s rozměry 55 x 40 x 20 cm – od 380 CZK do 800 CZK*
    • 20 kg, 1 kus zavazadel s rozměry 81 x 119 x 119 cm – od 750 CZK do 1450 CZK*

    Wizz Air (cena za jeden let/jednoho pasažéra):

    • 10 kg, 1 zavazadel s rozměry – od 280 CZK do 800 CZK*
    • 20 kg, 1 zavazadel s rozměry – od 440 CZK do 1450 CZK*
    • 32 kg, 1 zavazadel s rozměry – od 670 CZK do 2100 CZK*

    Ostatní letecké společnosti – [viz zde]

    * Ceny jsou nastaveny konkrétními aeroliniemi a mohou se měnit. Uvedené ceny mají informativní charakter.

  • Jak si mohu zajistit přednostní nástup do letadla?

    Službu přednostního nástupu na palubu letadla je možné zakoupit během rezervace letenky nebo po tomto procesu, nejpozději ale 48 hodin před odletem.

    Pozor! Dostupnost služby přednostního nástupu do letadla je omezená a služba nemusí být k dispozici.

    Příklad podmínek při nákupu služby prioritního nástupu do letadla:

    Ryanair (cena za jeden let/jednoho pasažéra):

    • nástup do letadla přes vyhrazený sektor, možnost vzít si s sebou osobní zavazadlo, jehož rozměry nepřesahují 40 x 20 x 25 cm a příruční zavazadlo, jehož rozměry nepřesahují 55 x 40 x 20 cm a hmotnost nepřesahuje 10 kg – od 180 CZK do 500 CZK*

    Wizz Air (cena za jeden let/jedného pasažéra):

    • nástup do letadla přes vyhrazený sektor, možnost vzít si s sebou příruční zavazadlo, jehož rozměry nepřesahují 40 x 30 x 20 cm a hmotnost nepřesahuje 10 kg, a druhý kus příručního zavazadla, jehož rozměry nepřesahují 50 x 40 x 23 cm a hmotnost nepřesahuje 10 kg – od 140 CZK do 930 CZK*

    * Ceny jsou nastaveny konkrétními aeroliniemi a mohou se měnit. Uvedené ceny mají informativní charakter.

  • Jak si mohu koupit možnost výběru sedadla v letadle?

    Rezervační systémy leteckých společností přidělují pasažérům sedadla v letadle náhodně. Platí to i v případě letu se spolucestujícím (jedinou výjimkou je situace, kdy dítě cestuje se zákonným zástupcem). Přikoupit si možnost výběru sedadla v letadle opravdu stojí za to - zajistíte si tak společnost vašeho spolucestujícího během letu a obecně vyšší komfort cestování.

    Službu je možné zakoupit během rezervace letenky (možnost je dostupná pouze u vybraných leteckých společností) nebo po kontaktu s námi prostřednictvím kontaktního formuláře (odkaz níže).

    Rezervace vybraného sedadla je placenou službou a cena za takovou službu závisí na podmínkách letecké společnosti a typu vybraného sedadla. Na základě vašeho požadavku vám naši konzultanti odešlou informace o dostupnosti míst a cenách za službu.

    Cena služby se pohybuje od 130 CZK do 720 CZK za osobu (a jeden let).*

    Pozor! Počet volných sedadel v letadle se dynamicky mění a vybraná sedadla nemusí být k dispozici.

    * Ceny jsou nastaveny konkrétními aeroliniemi a mohou se měnit. Uvedené ceny mají informativní charakter.

  • Chci zrušit rezervaci. Jak na to?

    Většina nízkonákladových aerolinií (včetně Ryanair Wizz Air, easyJet, Laudamotion) neumožňuje vrácení letenky. Fakt, že letenky jsou nevratné, zdůrazňují letecké společnosti i ve svých rezervačních podmínkách.

    V případě klasických (komerčních) leteckých společností (např. LOT, Lufthansa, Air France) je vrácení letenek možné (obvykle za určitý poplatek).

  • Informace o změně času letu

    Pokud letecká společnost změní čas letu, budeme vás o tom informovat. Informace o změně bude zaslána na e-mail, který jste poskytli při rezervaci letenek.

    Zpráva od nás může mít následující podobu:
    DŮLEŽITÉ! Oznámení o změně harmonogramu letu, potvrzovací kód [číslo rezervace]

    Pozor! Novou letenku se změněným časem letu zašleme na e-mail uvedený při rezervaci.

Online check-in

  • Chyba během online check-inu
    Pokud se vyskytla chyba při uvádění informací o cestujících ve formuláři pro odbavení nebo v kterékoliv fázi odbavení, musíte nás o této skutečnosti okamžitě informovat.

Změny v rezervaci

  • Jak mohu změnit termín letu?

    Možnost změnit termín letu závisí na letecké společnosti. Některé nízkonákladové aerolinie umožňují změnu termínu letu za poplatek (částka se může vyšplhat až do výše 4500 CZK), zatímco některé klasické (komerční) letecké společnosti poskytují tuto službu v rámci ceny za letenku.

    Poplatek za změnu termínu letu se účtuje za každého cestujícího a za každý jeden let. K poplatku lze přičíst rozdíl mezi cenou původní a nové letenky. Letecké společnosti však nezvyknou vracet rozdíl, pokud je cena nové letenky nižší než cena té původní.

    Společnost esky v některých případech účtuje poplatek přibližně na úrovni 320 CZK za provedení změny na letence, který je zahrnut v celkové ceně za službu. Tento poplatek se účtuje za každého cestujícího, který vyžaduje změnu letenky.

  • V rezervaci jsou uvedeny neplatné údaje o cestujícím. Co mám dělat?

    Většina leteckých společností nedovoluje měnit údaje na letence. Pokud je možné nesprávné údaje opravit, rozsah změn a cena za provedení těchto změn závisí na podmínkách konkrétní letecké společnosti.

    Veškeré nesprávné informace na letence, například:

    • nesprávně napsané jméno nebo příjmení,
    • nesprávný datum narození,
    • nesprávné oslovení (Pan/Paní),
    • nesprávný typ cestujícího (dospělý/dítě)

    by měly být okamžitě nahlášeny. Naši konzultanti prověří možnost odstranění výše uvedených pochybení, podají informaci o možných poplatcích za změnu a kontaktují letecké společnosti s žádostí o opravu údajů na letence.

    Pozor! To, že na letence chybí specifické znaky (např. č, é, ö) či mezery a diakritická znaménka ve vícedílných příjmeních, není chybou. Letecké společnosti je nepoužívají úmyslně.

Fakturace

  • Jak na faktuře změnit údaje o kupujícím?

    Změna údajů o kupujícím (ne údajů o cestujícím!) je možná do 30 dnů ode dne zakoupení letenky. Společnost eSky umožňuje změnu údajů:

    • z fyzické osoby na jinou fyzickou osobu,
    • z fyzické osoby na obchodní společnost.

    Změna údajů z obchodní společnosti na jinou obchodní společnost nebo z obchodní společnosti na fyzickou osobu není možná.

  • Proč jsou na faktuře uvedeny dvě částky v různých měnách?

    Jelikož nákup zpracovává polská společnost, právní předpisy vyžadují, aby byly na faktuře uvedeny dvě částky. Jedna z nich je částka, v níž byla služba zakoupena, a druhá je ekvivalentem této částky v měně polský zlotý (PLN).

Pošlete nám zprávu

Pracovní hodiny:

Pondělí – Pátek: 9:00 - 17:00

Snažíme se odpovídat co nejrychleji.

Jak vám můžeme pomoci?

Důležitá otázka? Zavolejte nám

Zavolejte nám v případě jakéhokoli dotazu

+420 234 092 564

Rádi Vám odpovíme v češtině, polštině nebo angličtině.

Cena hovoru podle ceníku operátora

Naše pracovní hodiny:
  • Pondělí – Pátek: 9:00 - 17:00