Pokud nízkonákladová letecká společnost, například Ryanair, vyžaduje ověření vaší rezervace, obdržíte od nás nebo přímo od letecké společnosti e-mail s příslušnými informacemi a odkazem na ověřovací formulář.
Jedná se o standardní postup, který nemá vliv na platnost vaší letenky. Pokud však svou rezervaci neověříte, nebudete ji moci dále spravovat. Kromě toho nebudete moci provést online check-in a budete muset zaplatit poplatek na letišti (přibližně €55 na osobu a let).
Než začnete s ověřováním své rezervace, připravte si tyto informace:
Ověřovací formulář (proces) může sestávat z několika kroků, proto postupujte podle pokynů na webové stránce letecké společnosti. Zadejte požadované informace a udělte potřebný souhlas. Letecká společnost může požádat také o sken nebo fotografii dokladu použitého k provedení rezervace a fotografii vašeho obličeje.
Více informací naleznete v příručce: Ověřování rezervací u leteckých společností
V současné době probíhá naprostá většina letů podle plánu. Pokud od společnosti eSky nebo přímo od letecké společnosti neobdržíte oznámení o zrušení nebo změně termínu letu, bude váš let pokračovat podle původního plánu.
Pokud si přejete zrušit nebo změnit datum cesty, letecká společnost vaši žádost posoudí v souladu s tarifními podmínkami.
Zrušila váš let letecká společnost? Máte nárok na nové datum letu nebo vrácení peněz za letenku. Místo peněz můžete obdržet například i voucher nebo body na nákup nové letenky. Rozhodnutí o způsobu vrácení záleží v tomto případě na rozhodnutí letecké společnosti. Letecká společnost i eSky vám nabídne přesný postup vrácení pro co nejrychlejší vyřešení vašeho problému.
Postup v souvislosti se zrušením letu leteckou společností závisí na tom, zda vás ohledně rezervace kontaktuje eSky nebo přímo letecká společnost ( více informací o rezervacích eSky, které vyřizují letecké společnosti ). Informace o tom, kdo vyřizuje vaši rezervaci, najdete v e-mailu, který jsme vám zaslali společně s letenkou.
Pokud byly informace o zrušení letu zaslány na vaši e-mailovou adresu prostřednictvím eSky, postup vrácení bude následující:
Pokud vám informaci o zrušení letu zaslala letecká společnost, postup při změně data letu nebo vrácení peněz určuje přímo letecká společnost. V takovém případě vás bude kontaktovat letecká společnost – zašle vám všechny podrobnosti, včetně informací o dalším postupu, shrnutí dostupných možností vrácení a také informace o statutu vašeho vrácení. Pokud chcete obdržet peníze za letenku, postupujte podle uvedených informací a kontaktujte přímo leteckou společnost, například e-mailem nebo telefonicky.
Nezapomínejte! Vrácení peněz za nevyužitou letenku zahrnuje náklady na letenku a letištní poplatky. Jiné produkty nebo služby eSky zakoupené společně s letenkou nemusí být součástí kompenzace.
Vaše plány se změnily a nemůžete využít zakoupené letenky? Někdy není možné let přeložit nebo zrušit a dostat své peníze zpět.
V případě, že chcete let zrušit nebo změnit jeho datum, kontaktujte nás prosím prostřednictvím záložky „Moje rezervace“ ve Vašem eSky účtu (pokud účet nemáte, založte si jej, importujte rezervaci a poté si stáhněte mobilní aplikaci eSky pro okamžitý přístup k rezervacím). To, zda můžete letenku vrátit nebo přeložit datum letu, záleží na rozhodnutí letecké společnosti nebo zakoupené doplňkové službě (tarifu). Většina leteckých společností nenabízí možnost zrušení letenky nebo vrácení peněz. Pokud chcete změnit datum letu, většina leteckých společností vám to umožní, ale za příplatek (v případě dražších tarifů lze datum změnit zdarma).
Letecké společnosti navíc většinou nevracejí rozdíl, pokud je cena letenky po změně nižší než původní cena letenky – zde.
Čekáte na peníze za zrušený let? Nemusíte se bát, pokud letecká společnost souhlasila s vrácením peněz, určitě vám je vrátí. Může se stát, že letecké společnosti kvůli zvýšenému počtu žádostí o vrácení peněz prodlouží čekací lhůtu.
Nezapomínejte, že čekací lhůta na vrácení peněz za let zrušený leteckou společností závisí na rozhodnutí letecké společnosti.
Níže najdete informace o tom, kdo vás bude kontaktovat ohledně vrácení peněz (více informací o rezervacích eSky, které vyřizují přímo letecké společnosti).
V případě, že vaši rezervaci vyřizuje eSky (tuto informaci najdete v e-mailu s letenkou, který jsme vám zaslali), zašleme vám oznámení o zrušení letu a začneme co nejdříve pracovat na vrácení peněz od letecké společnosti za vás. Získáme informace o dostupných způsobech vrácení a budeme pracovat na vyřešení vašeho problému. Budeme vás průběžně informovat o dostupných možnostech vrácení a aktuálním statusu vaší žádosti. Některé letecké společnosti nabízejí kromě vrácení peněz na účet nebo kartu i vrácení peněz v podobě voucheru nebo bodů, které lze použít na nákup nových letenek. Vrácení peněz při výběru voucheru nebo bodů je mnohem rychlejší, než vrácení peněz na bankovní účet nebo kartu.
V případě, že vaši rezervaci vyřizuje přímo letecká společnost (tyto informace najdete v zaslaném e-mailu s letenkou), veškeré informace o vrácení peněz, dostupných způsobech vrácení peněz a čekací lhůtě pro posouzení žádosti obdržíte od letecké společnosti na e-mail uvedený během rezervace. Společnost vás také bude informovat o statusu vaší žádosti a zašle vám další zprávy s informacemi o zrušeném letu. Pokud chcete získat více informací například o statusu vaší žádosti a čekací lhůtě na vrácení peněz, kontaktujte prosím přímo leteckou společnost prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. Nezapomínejte, že vrácení peněz při výběru voucheru nebo bodů na nákup letenek je mnohem rychlejší, než vrácení peněz na bankovní účet nebo kartu.
Důležité! Dostupná možnost vrácení peněz závisí na rozhodnutí letecké společnosti, která vyřizuje vaši žádost.
Chcete zjistit, co lze získat v rámci kompenzace za nevyužitou letenku zakoupenou prostřednictvím eSky a jak získat peníze zpět? V souladu se standardním postupem, který přijaly letecké společnosti, pokrývá refundace za zrušený let náklady na letenku a doplňkové služby zakoupené přímo u letecké společnosti.
Způsob vrácení peněz závisí zcela na rozhodnutí letecké společnosti. Letecké společnosti obvykle nabízejí pouze vrácení peněz v podobě voucheru nebo bodů, které lze použít na nákup další letenky. Některé letecké společnosti vracejí také peníze.
Důležité! Peníze budou vráceny pouze za zrušené a neuskutečněné lety z vaší rezervace. Letecké společnosti neproplácejí lety, které se uskutečnily v souladu s letovým řádem.
Chcete zjistit, jakým způsobem a jak rychle vám budou vráceny peníze za zrušený balíček Let+Hotel v eSky? Podle zákona o souborných turistických službách a doplňkových turistických službách trvá proces vrácení peněz do 14 dnů.
Prostředky vám budou vráceny stejným způsobem, jakým jste zaplatili za letenku. Jakmile zpracujeme vaši žádost o vrácení peněz, budeme vás okamžitě informovat e-mailem.
Zaslali jsme vám e-mail s možností si vybrat eSky Wallet? Obdržel/a jste informace o tomto řešení a zajímá vás, o co se jedná a jak ho lze využít? eSky Wallet je elektronická peněženka, díky níž v rámci slevových akcí získáte prostředky, které můžete uplatnit v eSky. Toto řešení také umožňuje rychlé vrácení peněz za nevyužitou rezervaci a přináší další výhody.
Výhod peněženky můžete využít až po obdržení e-mailu s možností tohoto způsobu vrácení peněz nebo tak, že se zapojíte do propagačních akcí.
Více informací o eSky Wallet najdete – zde.
Chcete vyrazit na výlet, ale nevíte, kam letět a jak se připravit na cestu do zahraničí? V takové situaci se vyplatí hledat ověřené informace, protože pravidla cestování po světě se dynamicky mění a závisí na rozhodnutích úřadů jednotlivých zemí. Změny mohou zahrnovat požadované doklady, které je nutné předložit na letišti, všeobecná pravidla postupu po příletu nebo dočasné odložení odletu.
Pro ověřené a aktuální informace, které vám pomůžou bezpečně naplánovat výlet, doporučujeme navštívit stránku se všemi pravidly a doklady, které vyžadují jednotlivé země – zde.
Před odletem si přečtěte oficiální oznámení úřadů země, kterou se chystáte navštívit.
Plánujete výlet nebo již máte letenku, ale chcete zjistit, zda je nutné si před odletem podstoupit test na covid-19?
Některé země po celém světě vyžadují podstoupení testu na covid-19 a negativní výsledek testu po příletu.
Potřebujete nás kontaktovat ohledně vaší rezervace? Níže najdete informace, jak to udělat, abychom vám mohli co nejlépe pomoct.
Pokud nejste registrovaným zákazníkem, vytvořte si účet a importujte tam svoji rezervaci. Vyplatí se také používat mobilní aplikaci eSky, díky které získáte okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli.
Pokud nás před odletem chcete kontaktovat ohledně jiné záležitosti, můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře – zde.
Chcete zjistit, proč je vrácená částka za zrušení letu nižší než celková hodnota vaší rezervace v eSky? Vše záleží na tom, jaké služby jste si zakoupil/a společně s letenkou a na rozhodnutí letecké společnosti. Výše uvedená částka nezahrnuje mj. servisní poplatek a doplňkové služby zakoupené v eSky.
V některých případech letecké společnosti vrátí peníze za zrušené rezervace v několika částech, například v případě, že se rezervace skládala z letenek pro více osob nebo pokud rezervace zahrnovala doplňkové služby, jako jsou další zavazadla, rezervace místa v letadle atd.
Co je součástí vrácené částky? Více informací >>
Víte, že se před odletem musíte provést online odbavení a stáhnout si palubní vstupenky, ale nevíte, kde začít? Vše záleží na tom, zda vás kontaktuje přímo letecká společnost nebo eSky (zjistěte více o rezervacích v eSky, které vyřizují letecké společnosti ). Příslušné informace najdete v e-mailu, který jsme vám zaslali společně s letenkou.
Odkaz na formulář odbavení najdete v záložce „Moje rezervace“ ve svém účtu eSky. Pokud nemáte účet, založte si jej a importujte rezervaci. Tento odkaz navíc najdete na letence. Využít můžete i mobilní aplikaci eSky, díky níž získáte okamžitý okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli. V případě, že požadované údaje neuvedete do 7 dnů před odletem, zašleme vám e-mail s připomínkou a odkazem na formulář.
Informace o online odbavení obdržíte přímo od letecké společnosti na vaši e-mailovou adresu. Online odbavení lze v tomto případě provést po přihlášení na stránce letecké společnosti.
Často vás informujeme, že před cestou letadlem musíte provést check-in a stáhnout si palubní lístky nebo potvrzení o provedeném odbavení. Proč je online odbavení důležité a jak by se mělo provádět?
Odbavení vám umožní si připravit palubní lístky, díky nimž můžete nastoupit na palubu letadla. Pokud jste zakoupil/a letenku u jedné z nízkonákladových leteckých společností (např. Ryanair, Wizz Air, easyJet), musíte palubní lístek předložit na letišti. V opačném případě budete muset platit další poplatky nebo můžete dostat zákaz nástupu na palubu letadla.
Každá letecká společnost má jiný postup při online odbavení. Postup při odbavení záleží také na tom, zda vás kontaktuje eSky nebo letecká společnost (zjistěte více o rezervacích v eSky, které vyřizují letecké společnosti ). Všechny informace najdete v e-mailu, který jsme vám zaslali společně s letenkou.
Online odbavení provedeme za vás. Budeme potřebovat údaje o všech cestujících.
Veškeré informace o online odbavení obdržíte od letecké společnosti a v tomto případě je nutné ho provést na stránce letecké společnosti. Odkaz na odbavení obdržíte na e-mailovou adresu, kterou jste uvedl/a během rezervace letenky na stránce eSky.
Připravujete se na cestu a chcete si stáhnout palubní lístky nebo potvrzení o odbavení? Kde najdete své palubní lístky nebo potvrzení závisí na tom, zda vás kontaktuje eSky nebo přímo letecká společnost (více informací o rezervacích eSky vyřizovaných leteckými společnostmi ). Příslušné informace naleznete v e-mailu, který jsme vám poslali spolu s letenkou.
Vaše palubní lístky (nebo potvrzení o check-inu) budou k dispozici ve vašem kontě eSky 48 až 8 hodin před plánovaným letem. Pokud nemáte účet, vytvořte si jej a importujte do něj svoji rezervaci. Kromě toho se vyplatí používat mobilní aplikaci eSky, ve které získáte okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli. Palubní lístky nebo potvrzení o check-inu zasíláme 48 až 8 hodin před odletem na vaši e-mailovou adresu uvedenou při rezervaci letenky. Pokud se vaše cesta skládá z více letů, palubní lístky nebo potvrzení budou sdíleny samostatně ve vašem účtu eSky a zaslány v samostatných e-mailech - 48 až 8 hodin před začátkem každého letu.
Příklad 1
Letíte:
Obdržíte palubní lístky nebo potvrzení:
Příklad 2
Letíte:
Obdržíte palubní lístky nebo potvrzení:
Pokud do vašeho letu zbývá méně než 8 hodin a ještě jste neobdrželi e-mail s palubními lístky nebo potvrzením o check-inu, přejděte do svého účtu eSky nebo zkontrolujte složku SPAM a ujistěte se, že jste zkontrolovali e-mailovou adresu, kterou jste použili k provedení rezervace. Možná vám byly palubní lístky zaslány na jinou e-mailovou adresu, kterou vlastníte. Pozor! Pokud jde o lety, které vyžadují uvedení dalších údajů v registračním formuláři, palubní lístky nebo potvrzení o check-inu budou zaslány až po doplnění požadovaných informací. Pokud vaše rezervace zahrnuje další cestující, ujistěte se, že byly poskytnuty údaje každého z nich.
Pokud provádíte online odbavení přímo na internetové stránce letecké společnosti, palubní lístky si budete moci stáhnout po odbavení – stačí postupovat podle informací, které vám zašle letecká společnost.
Zajímá vás, proč tak často opakujeme, že stažené palubní lístky nebo potvrzení o check-inu je třeba vytisknout před odjezdem na letiště? Některé letecké společnosti nemusí akceptovat dokumenty ve formě souboru PDF na obrazovce chytrého telefonu nebo jiného mobilního zařízení. Vytištěný palubní lístek nebo potvrzení o check-inu vám zaručí nástup do letadla.
Chcete-li mít jistotu, že vám bude umožněno nastoupit do letadla, stáhněte si a vytiskněte každý palubní lístek nebo potvrzení o check-inu zaslané z eSky nebo stažené z vašeho účtu..
Během zadávání údajů o cestujících ve formuláři pro odbavení nebo během online odbavení se náhle vyskytl nějaký problém? Co nejdříve nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře – zde.
Zjistíme, co se stalo a co nejrychleji vám navrhneme další možnosti odbavení.
Chcete zjistit, jak přidat placená zavazadla během rezervace letenek nebo již letenku máte a chcete si doobjednat zavazadla? Registrovaná zavazadla je možné zakoupit na eSky během rezervace letenky nebo zakoupit po rezervaci, nejpozději však 48 hodin před odletem.
Pokud si chcete doobjednat zavazadla, navštivte sekci „Moje rezervace“ ve svém účtu eSky. V případě, že nemáte účet, založte si jej a importujte rezervaci. Navíc se vyplatí využívat mobilní aplikaci eSky, díky níž získáte okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli.
Příkladové podmínky:
Ryanair (cena za jeden let/jednoho pasažéra):
Wizz Air (cena za jeden let/jednoho pasažéra):
Informace o podmínkách v případě dalších leteckých společností najdete zde.
* Ceny jsou nastaveny konkrétními aeroliniemi a mohou se měnit. Uvedené ceny mají informativní charakter.
Hledáte nejlepší možnost cestování a informace o tom, jaké zavazadlo si můžete vzít do letadla? Letecké společnosti obvykle rozlišují tři druhy zavazadel – osobní zavazadlo, příruční (kabinové) zavazadlo a registrované zavazadlo (odbavené do nákladního prostoru letadla).
Pokud chcete zjistit, jaký druh zavazadla si můžete s sebou vzít nebo potřebujete zakoupit registrované zavazadlo, ve svém eSky účtu navštivte sekci „Moje rezervace“. V případě, že nemáte účet, založte si jej a importujte svou rezervaci. Navíc se vyplatí využívat mobilní aplikaci eSky, díky níž získáte okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli.
Podívejte se, co si můžete vzít s sebou do letadla, a zjistěte více o registrovaných zavazadlech – zde!
Chcete zjistit, jaké jsou výhody nákupu přednostního nástupu na palubu letadla? Především umožňuje cestujícímu přednostně nastoupit na palubu a vyhnout se dlouhému čekání.
Některé oblíbené nízkonákladové letecké společnosti (např. Ryanair a Wizz Air) v rámci této služby navíc umožňují vzít si s sebou další příruční zavazadlo. Není to však pravidlem, a proto před nákupem této služby doporučujeme zkontrolovat, jaké výhody obsahuje.
Přednostní nástup na palubu si můžete zakoupit během rezervace letenky nebo si zakoupit po zaplacení za rezervaci prostřednictvím vašeho eSky účtu. V případě, že nemáte účet, založte si jej a importujte svou rezervaci. Navíc se vyplatí využívat mobilní aplikaci eSky, díky které získáte okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli.
Nezapomínejte, že maximální počet zavazadel záleží na pravidlech každé letecké společnosti, což znamená, že je nejlepší si před koupí letenky ověřit, kolik zavazadel s sebou můžete vzít.
Chcete zkontrolovat aktuální stav vaší rezervace a všechny podrobnosti? Způsob, jakým můžete zkontrolovat její status, závisí na tom, zda vaši rezervaci vyřizuje eSky nebo přímo letecká společnost (další informace o rezervacích eSky, které vyřizují letecké společnosti ). Příslušné informace najdete v e-mailu, který jsme vám zaslali společně s letenkou.
Aktuální status vašich rezervací letů a hotelů a balíčků Let + Hotel najdete ve svém účtu eSky v sekci „Moje rezervace“ ve svém eSky účtu, kde najdete všechny informace týkající se vašeho letu. V případě, že nemáte účet, založte si jej a importujte rezervaci. Navíc se vyplatí využívat mobilní aplikaci eSky, díky níž získáte okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli.
Chcete zjistit více informací o možnostech pro Váš účet? Přečtěte si článek.
Pro přihlášení nebo založení účtu eSky – klikněte zde.
V případě jakýchkoli změn letového řádu nebo zrušení letu vám zašleme e-mail. Letový řád doporučujeme zkontrolovat v eSky účtu 12 hodin před plánovaným časem odletu. Sledujte také vaši e-mailovou schránku, kterou jste uvedl/a během rezervace.
Aktuální status vaší rezervace si můžete ověřit na stránce letecké společnosti po přihlášení pomocí údajů, které vám poskytla letecká společnost. V případě změny letového řádu nebo zrušení letu obdržíte tyto informace přímo od letecké společnosti na e-mailovou adresu, kterou jste uvedl/a během rezervace. Letový řád doporučujeme zkontrolovat v eSky účtu 12 hodin před plánovaným časem odletu. Sledujte také vaši e-mailovou schránku, kterou jste uvedl/a během rezervace.
Chcete provést změny ve své rezervaci, zakoupit si další služby nebo mít přímý přístup ke všem informacím? Dostupnost této možnosti záleží na tom, zda vás kontaktuje eSky nebo přímo letecká společnost (další informace o rezervacích eSky, které vyřizují letecké společnosti ). Příslušné informace naleznete v e-mailu, který jsme vám zaslali společně s letenkou.
Podrobnosti o vašich letových a hotelových rezervacích a balíčcích Let + Hotel najdete ve svém účtu eSky, díky němuž můžete spravovat a zadat údaje pro online odbavení (u vybraných leteckých společností). Díky němu můžete snadno:
Pokud nemáte účet, vytvořte si jej a importujte rezervaci. Navíc se vyplatí využívat mobilní aplikaci eSky, díky níž získáte okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli.
Chcete zjistit více informací o možnostech pro Váš účet? Přečtěte si článek.
Pro přihlášení nebo založení účtu eSky klikněte zde.
Spravování vaší rezervace, informací o aktuálním letovém řádu a podrobnosti o letu jsou k dispozici na stránce letecké společnosti. Letecká společnost vám poskytne veškeré informace o možnostech spravování rezervace a nejlepším způsobu kontaktu na e-mailovou adresu, kterou jste uvedl/a během rezervace.
Potřebujete zjistit informace o statusu vaší rezervace, ale nemůžete nikde najít potvrzení? Navštivte sekci „Moje rezervace“ ve svém eSky účtu, kde najdete všechny informace týkající se vašeho letu. V případě, že nemáte účet, založte si jej a importujte rezervaci. Navíc se vyplatí využívat mobilní aplikaci eSky, díky níž získáte okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli.
Po potvrzení rezervace vám navíc zašleme potvrzení e-mailem. Pokud náš e-mail nemůžete najít, zkontrolujte prosím složku SPAM a ujistěte se, že během rezervace jste uvedl/a správnou e-mailovou adresu. Rezervační e-mail můžete také znovu odeslat na svou e-mailovou adresu pomocí vašeho účtu nebo použít speciální formulář – zde.
Potřebujete zjistit číslo své rezervace eSky nebo číslo rezervace letu, abyste nás mohli kontaktovat, nebo když se chystáte na letiště? Veškeré podrobnosti, včetně zmíněných čísel, najdete v záložce „Moje rezervace“ na Vašem eSky účtu. Pokud nemáte účet, můžete také zkontrolovat e-mail, který jsme vám zaslali na adresu, kterou jste uvedl/a během rezervace. Navíc se vyplatí využívat mobilní aplikaci eSky, díky níž získáte okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli.
V případě, že jste e-mail vymazal/a nebo jste ho neobdržel/a, kontaktujte nás prostřednictvím speciálního formuláře na naší stránce a my vám zašleme e-mail s rezervací – zde.
Pokud jste si jisti, že jste během rezervace zadal/a špatnou e-mailovou adresu, např. byl v ní překlep, navštivte svůj eSky účet, kde můžete spravovat rezervaci a opravit údaje. Pokud ještě nemáte účet, můžete si jej založit a importovat do něj své rezervace. Navíc se vyplatí využívat mobilní aplikaci eSky, díky níž získáte okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli.
Pokud chcete rychle změnit údaje nebo chcete ušetřit čas, opravte údaje pomocí svého účtu. Chybu můžete nahlásit také pomocí kontaktního formuláře, a to tak, že zadáte údaje rezervace (jméno a příjmení, datum, trasa letu), náš zákaznický servis může potřebovat další informace pro ověření vaší žádosti – zde.
Dlouhé čekání na nástup do letadla může značně ovlivnit pohodlí během cestování. Proto se vyplatí pořídit si službu přednostního nástupu na palubu letadla. Můžete ji objednat během rezervace letenky, nebo ji zakoupit po rezervaci, nejpozději však 48 hodin před odletem.
Pokud si chcete tuto službu zakoupit, navštivte sekci „Moje rezervace“ ve Vašem účtu eSky. Pomocí účtu můžete snadno měnit svou rezervaci. V případě, že nemáte účet, založte si jej a importujte rezervaci. Navíc se vyplatí využívat mobilní aplikaci eSky, díky níž získáte okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli.
Důležité! Služba přednostního nástupu na palubu je limitovaná a nemusí být dostupná.
Příkladové podmínky nákupu a používání služby:
Ryanair (cena za jeden let/jednoho pasažéra):
Wizz Air (cena za jeden let/jedného pasažéra):
* Ceny jsou nastaveny konkrétními aeroliniemi a mohou se měnit. Uvedené ceny mají informativní charakter.
Plánujete cestu a přemýšlíte, jak si vybrat a zarezervovat konkrétní místo v letadle, například u okna, s prostorem pro nohy nebo přímo vedle vašich spolucestujících? Místo si můžete zakoupit během rezervaci letenky (možnost pouze u vybraných linek) prostřednictvím eSky nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře – zde.
Nezapomínejte, že rezervační systémy leteckých společností přidělují místa v letadle náhodně. V případě letu se spolucestujícími nemusíte automaticky sedět u sebe (výjimkou z tohoto pravidla je pouze situace, kdy v letadle cestuje dítě v doprovodu dospělého). Pokud se chcete vyhnout podobným nepříjemnostem, vyplatí se zakoupit službu pro výběr míst v letadle.
Rezervace je placená služba a její cena závisí na letecké společnosti a druhu uvedeného místa. Na základě vašeho požadavku vám naši konzultanti odešlou informace o dostupnosti míst a cenách za službu.
Cena služby se pohybuje od 130 CZK do 720 CZK za osobu (a jeden let).*
Pozor! Počet volných sedadel v letadle se dynamicky mění a vybraná sedadla nemusí být k dispozici.
* Ceny jsou nastaveny konkrétními aeroliniemi a mohou se měnit. Uvedené ceny mají informativní charakter.
Chcete zjistit, zda při platbě za rezervaci eSky musíte použít kreditní kartu? K dispozici máte všechny oblíbené platební metody (včetně: kreditních karet, rychlých plateb, také s možností platby na splátky nebo pozdější platby a klasickým bankovním převodem). Způsob platby lze zvolit během rezervace letenek.
Vzhledem k tomu, že ceny letenek jsou potvrzeny až v okamžiku platby, doporučujeme využít platby kartou nebo využít rychlé platby. Pokud rezervujete letenku předem prostřednictvím klasického bankovního převodu, je možné, že si za letenky budete muset připlatit, protože jejich ceny se dynamicky mění v závislosti na pravidlech letecké společnosti a změnách v dostupnosti míst v letadle. Pokud za letenku budete muset zaplatit vyšší sumu, budeme vás kontaktovat a zašleme vám instrukce k úhradě.
Většina nízkonákladových leteckých společností (včetně Ryanair, Wizz Air, easyJet) bohužel nemůže proplatit zakoupenou letenku. Letecké společnosti v podmínkách rezervace uvádějí, že letenky nelze vrátit.
V případě klasických leteckých společností (např. ČSA, Lufthansa, Air France) je možnost vrácení letenky uvedena v tarifních podmínkách.
Pokud chcete požádat o vrácení peněz, použijte prosím kontaktní formulář – zde nebo si ověřte dostupnost možnosti vrácení peněz ve svém účtu.
Bojíte se, že letový řád se nečekaně změní? Nebojte se, všechny potřebné informace obdržíte včas. Způsob upozornění závisí na tom, zda vás kvůli rezervaci kontaktuje přímo eSky nebo letecká společnost (další informace o rezervacích eSky, které vyřizují letecké společnosti). Příslušné informace najdete v e-mailu, který jsme vám zaslali společně s letenkou.
Informace o změně času letu najdete v sekci „Moje rezervace“ ve Vašem účtu eSky. V případě, že nemáte účet, založte si jej a importujte rezervaci. Vyplatí se také využívat mobilní aplikaci eSky, díky které níž okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli.
Dodatečně vás budeme informovat o případných změnách prostřednictvím e-mailu, který jste uvedl/a během rezervace. Zpráva od nás bude mít název: „DŮLEŽITÉ! Změna času odletu, letenka [číslo vaší rezervace].“ Novou letenku s novým časem odletu vám také zašleme na e-mail, který jste uvedl/a během rezervace.
Doporučujeme letový řád zkontrolovat v eSky účtu 12 hodin před plánovaným časem odletu a sledovat, zda se na vašem e-mailu, který jste uvedl/a během rezervace, neobjeví zpráva s aktuálními informacemi.
Veškeré informace o změnách letových řádů obdržíte přímo od letecké společnosti na e-mailovou adresu, kterou jste uvedl/a během rezervace. Aktuální letový řád najdete také na stránce letecké společnosti. Doporučujeme zkontrolovat letový řád na stránce letecké společnosti 12 hodin před plánovaným časem odletu a sledovat, zda se na vašem e-mailu, který jste uvedl/a během rezervace, neobjeví zpráva s aktuálními informacemi.
Zakoupil/a jste si letenku v eSky a náhle musíte změnit plány? Můžete nám zaslat žádost o změnu data. Nezapomínejte, že změna bez dodatečných poplatků je ve většině případů nemožná a s každou změnou na letence musí souhlasit přímo letecká společnost.
Pokud chcete změnit datum letu, je nutné zjistit, zda vás ohledně rezervace kontaktuje eSky nebo přímo letecká společnost (více informací o rezervacích eSky u leteckých společností ). Informace o tom, kdo vyřizuje vaši rezervaci, najdete v e-mailu, který jsme vám zaslali společně s letenkou.
To, zda vám letecká společnost umožňuje změnit datum vašeho odletu, zjistíte výběrem „Přesunout“ v sekci „Moje rezervace“ ve Vašem účtu eSky. V případě, že nemáte účet, založte si jej a importujte svou rezervaci. Navíc se vyplatí využívat mobilní aplikaci eSky, díky níž získáte okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli.
Nezapomínejte, že dostupnost změny data po zakoupení letenky závisí na podmínkách letecké společnosti. Některé nízkonákladové letecké společnosti umožňují změnu data za příplatek (v závislosti na společnosti je to až xxx Kč), některé tradiční letecké společnosti tuto službu poskytují pouze v rámci vybraných tarifů.
Poplatek za změnu data je účtován za každého cestujícího za každý úsek cesty (jednotlivý let). Společnost může připočítat rozdíl v cenách mezi původně zakoupenou a novou letenkou. Letecké společnosti rozdíl nevracejí v případě, že cena nové letenky je nižší než cena původní letenky.
V některých případech si eSky účtuje agenturní poplatek ve výši 575 CZK za změnu v letence, který je zahrnutý v konečné ceně změny. Tento poplatek se účtuje za každého cestujícího, jehož údaje chcete změnit.
Pokud chcete zjistit, zda je možné změnit datum letu, kontaktujte přímo leteckou společnost. Nezapomínejte, že dostupnost změny data po zakoupení letenky závisí na rozhodnutí letecké společnosti. Některé nízkonákladové letecké společnosti umožňují
změnu data za příplatek (v závislosti na společnosti je to až xxx Kč), některé klasické letecké společnosti tuto službu poskytují pouze v rámci vybraných tarifů.
Poplatek za změnu data je účtován za každého cestujícího za každý úsek cesty (jednotlivý let). Společnost může připočítat rozdíl v cenách mezi původně zakoupenou a novou letenkou. Letecké společnosti rozdíl nevracejí v případě, že cena nové letenky je nižší než cena původní letenky.
Pokud jste během rezervace letenky udělal/a chybu, můžete nás kontaktovat ohledně opravy údajů o cestujících. Většina leteckých společností bohužel neumožňuje opravu údajů na letence. Nesprávné údaje lze opravit, ale rozsah a cena oprav závisí na podmínkách dané letecké společnosti.
Všechny nesprávné údaje na letence, jako jsou například:
je nutné ihned nahlásit. Naši zaměstnanci prověří možnost opravy výše uvedených chyb, poskytnou informace o možných nákladech na změny a kontaktují leteckou společnost za účelem opravy údajů na letence.
Pozor! Pokud na letence nejsou speciální znaky, diakritická znaménka (např. č, é, ö) a mezery a diakritika ve více příjmeních, nejedná se o chybu. Letecké společnosti je nepoužívají záměrně.
Pokud chcete změnit údaje nebo nahlásit opravu údajů o cestujících, kontaktujte nás prosím pomocí kontaktního formuláře – zde.
Potřebujete fakturu za rezervaci v eSky? Pokud ji chcete obdržet, vyberte během rezervace letenky nebo ubytování možnost „Chci obdržet fakturu s DPH“. Jedině tímto způsobem lze zažádat o fakturu za služby zakoupené na stránce eSky.
Na uvedenou e-mailovou adresu obdržíte fakturu. Pokud od rezervace letu nebo ubytování uplynulo několik dní, a ještě nemáte fakturu, kontaktujte nás prosím pomocí kontaktního formuláře – zde.
Co udělat v případě, že potřebujete změnit kupujícího na faktuře po rezervaci letenky? Změnu údajů kupujícího (nikoli cestujícího!) lze provést do 30 dnů po zakoupení letenky, ale ne ve všech případech. Společnost eSky umožňuje změnit údaje:
Změna údajů ze společnosti na jinou společnost nebo ze společnosti na fyzickou osobu není možná.
Pokud chcete změnit údaje kupujícího vstupenky na faktuře, kontaktujte nás prosím pomocí
kontaktního formuláře – zde.
Nevíte, zda platba za rezervaci proběhla úspěšně nebo čekáte na její dokončení? Díky eSky můžete snadno a rychle zkontrolovat status platby. Stačí navštívit sekci „Moje rezervace“ ve Vašem účtu eSky. V případě, že nemáte účet, vytvořte si jej a importujte rezervaci. Navíc se vyplatí používat mobilní aplikaci eSky, díky níž získáte okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli.
V případě platby kartou nebo rychlého online převodu navíc obdržíte e-mail se shrnutím rezervace a informací o jejím úspěšném dokončení. Cestující, kteří zvolili klasický bankovní převod, obdrží informaci o čekání na platbu za letenku. Potvrzení o úspěšné platbě vám zašleme, jakmile obdržíme peníze za letenku.
Pracovní hodiny:
Pondělí – Pátek: 09:00 - 16:00
Snažíme se odpovídat co nejrychleji.