Vážení zákazníci,
z důvodu mnoha otázek, které dostáváme, bychom Vás rádi informovali, že naši konzultanti zpracovávají žádosti pravidelně. V současné době je počet žádostí nadprůměrný a přibližně 99% z nich se týká možností cestování nebo vrácení peněz v souvislosti s pandemií COVID-19.
Abychom tento proces urychlili, rozhodli jsme se pozastavit možnost nás kontaktovat telefonicky. Z tohoto důvodu se nám podařilo urychlit vyřizování žádostí, ale co je nejdůležitější, zpracování vrácení peněz. V současné situaci to považujeme za prioritu. Automatizovali jsme procesy s cílem kontaktovat zákazníky ohledně refundací ještě předtím, než nás sami informovali. Pokud nás přesto chcete kontaktovat, použijte kontaktní formulář.
Zároveň Vás chceme ujistit, že situaci průběžně sledujeme a zaměřujeme se na komunikaci s leteckými společnostmi s cílem zaručit a zkrátit čekací dobu na vrácení peněz. Představili jsme řadu vylepšení pro urychlení procesu komunikace. Děláme vše, co je v našich silách, abychom co nejrychleji vyřídili žádosti a vrácení peněz.
Níže naleznete nejdůležitější informace pro cestující týkající se vyřizování objednávek:
1. Pokud je Vaše cesta v příštích několika dnech a vaše itinerář se změnil, budeme Vás o tom informovat telefonicky nebo e-mailem a okamžitě představíme dostupná řešení.
2. Pokud Vaše cesta není dříve než za 2 týdny, počkejte, než nás budete kontaktovat. Vzhledem k neustále se měnící situaci si letecké společnosti a další partneři každý den ověřují svá pravidla týkající se cestování. Počkejte pár dní, abyste se ujistili, že pro Vás máme nejnovější informace.
Pokud nás přesto chcete kontaktovat, použijte kontaktní formulář. Z tohoto důvodu budeme schopni vyřídit Vaši žádost rychleji a efektivněji a Váš dotaz bude zaslán přímo osobě provádějící Vaši objednávku.
Naší prioritou jsou požadavky zákazníků s nejbližším datem odletu a nejprve je zpracujeme. Od zákazníků, kteří plánují budoucí lety, se požaduje trpělivost.
Předem děkujeme za pochopení této jedinečné situace.
Tým eSky