Odeslání elektronické letenky (na e-mailovou adresu uvedenou během rezervace) proběhne maximálně do 48 hodin od okamžiku zaúčtování platby na účtu eSky, obvykle se tak stane během několika desítek minut.
Pokud nemáte přístup ke svému e-mailu, kontaktujte naší infolinku. Kód rezervace a/nebo číslo elektronické letenky obdržíte telefonicky.
Co mám dělat, pokud jsem neobdržel/a e-mail s letenkou?
- zkontrolujte složku spam a koš, možná je e-mail s letenkou zde,
- zkontrolujte, zda je na vašem e-mailu dostatek místa,
- zkontrolujte, zda jste uvedl/a e-mailovou adresu správně,
- pokud ani jedno z výše uvedených řešení nebylo vyhovující, klikněte na "Moje rezervace" ve Vašem účtu nebo použijte speciální kontaktní formulář a přepošlete si e-mail s letenkou znovu.
Tradiční papírová letenka
Ve výjimečných případech se může objevit nutnost vystavení tradiční papírové letenky.
O nutnosti vystavení papírové letenky pro danou rezervaci vás bude naše kancelář informovat telefonicky nebo e-mailem. Cestující bude poté požádán, aby uvedl místo a čas, ve kterém by si chtěl papírovou letenku vyzvednout (obvykle to je letiště před odletem letadla). Papírová letenka může být rovněž odeslána kurýrem. Cenu za doručení hradí cestující.