Menu

MultiLine: otázky a odpovědi

MultiLine: otázky a odpovědi

Na tomto místě najdete otázky a odpovědi týkající se cestování s MultiLine.

Co když chce cestující změnit termín letu nebo zrušit letenku?

Změna termínu cesty je možná po zaplacení stanoveného poplatku, zrušit letenku ale mohou pouze cestující, kteří si zakoupili příslušné pojištění. V ostatních případech letenka propadá a vynaložené prostředky se nevracejí.

Co se stane, pokud bude let zrušen, přeplánován nebo se opozdí?

V takových případech musíte urychleně kontaktovat náš tým podpory MultiLine prostřednictvím telefonního čísla nebo e-mailu. Jeho členové vám následně pomohou dosáhnout cíl vaší cesty. Pamatujte, že naši konzultanti komunikují pouze v anglickém jazyce.

Co když cestující zmešká svůj let?

I v tomto případě okamžitě kontaktujte náš podpůrný tým. Kontakt je zajištěn pomocí speciálního čísla nebo e-mailu, které jsou určeny pouze zákazníkům MultiLine, a každý cestující je dostane e-mailem po zakoupení letenky. Pracovníci podpůrného týmu vám pomohou najít alternativní spojení. Pamatujte, že naši konzultanti komunikují pouze v anglickém jazyce.

Jak funguje bezplatná ochrana eSky Shield?

eSky Shield vás ochrání před neočekávanými změnami v letovém řádu. V případě zpoždění, zrušení nebo přeplánování letu, pokud vám vzniklá situace znemožní pokračovat v cestě, nás neprodleně kontaktujte pomocí speciálního telefonního čísla nebo e-mailu, aby vám náš konzultant pomohl najít alternativní spojení. Služba eSky Shield zároveň umožní cestujícím nárokovat si náhradu nákladů za ubytování, dopravu nebo stravu, v některých případech dokonce refundaci nákladů za nevyužité služby (podle podmínek stanovených ve všeobecných podmínkách a předpisech).

Co musím vědět o předpisech týkajících se zavazadel, check-inu a víz?

Před každou částí vaší cesty, pro kterou máte samostatnou letenku, musíte projít check-in procesem. Rovněž si musíte převzít svá zavazadla, která také necháte znovu zkontrolovat. Před cestou si nezapomeňte zkontrolovat, zda máte palubní lístky, a ze kterého terminálu budete odlétat.

Potřeba mít či nemít víza závisí na zvolené trase letu. Před odletem si proto ověřte, jaký druh cestovních dokladů a případně i víz budete potřebovat. Pamatujte, že některé země vyžadují, aby každý cestující, který prochází přes území dané země, měl platné tranzitní vízum (i když neplánuje opustit prostor letiště). 

Jaké podmínky přepravy zavazadel se budou uplatňovat?

V rámci MultiLine cestování se na všechny cestující vztahují dopravcem stanovené podmínky přepravy zavazadel. Před začátkem cesty si proto nezapomeňte ověřit platné předpisy týkající se přepravy zavazadel.

Proč se vám MultiLine let vyplatí?

Díky MultiLine letům můžete navštěvovat oblíbená místa v Evropě a ve světě a cestovat za velmi výhodné ceny. Letecká spojení s přestupem totiž mohou být mnohem levnější než přímé linky. Můžete navštívit málo známá místa, kam létá jen několik leteckých společností, nebo se vybrat na dlouhou výpravu, která by za jiných okolností vyžadovala rozsáhlé a náročné plánování. A co je nejdůležitější, každou novou cestu můžete začít na nejbližším letišti namísto toho, abyste hledali levné lety ze vzdálených letišť nebo dokonce z různých zemí. Stručně řečeno: máte mnohem více možností!

Proč je MultiLine cestování levnější?

MultiLine nám umožňuje kombinovat lety různých leteckých společností, dokonce i takových, které za běžných okolností nespolupracují. Proto vám dokážeme nabídnout letecká spojení, které nikde jinde nenajdete. S MultiLine se dostanete i na odlehlá a málo známá místa. Vaše cesta může vyžadovat přestupy či opakovaný check-in pro vás i vaše zavazadla, ale cena je skutečně atraktivní.

Dostanu pouze jednu letenku?

Všechny lety si koupíte v rámci jedné rezervace, ale celkový počet letenek závisí na konkrétním spojení. V některých případech dostanete samostatnou letenku pro každou část vaší cesty, jindy můžete najít několik letů na jediné letence. Všechny potřebné informace dostanete e-mailem, který vám zašleme po zadání a zaplacení objednávky.

Jak hledat MultiLine lety?

MultiLine lety se objeví ve vašem vyhledávání automaticky a poznáte je podle speciálního označení. Nemusíte zadávat další parametry, abyste je našli, ani platit navíc, abyste si je mohli zarezervovat.

Je možné zaplatit za všechny MultiLine lety najednou?

Ano, všechny MultiLine lety jsou součástí jedné objednávky a můžete je zaplatit jednou platbou.

Mohu během transferu opustit prostor letiště?

To závisí na předpisech platných v dané zemi. V některých případech se vyžadují příslušné dokumenty, například víza.

Jak je to s transferem mezi letišti?

Pokud je během MultiLine cesty nutné přestoupit na jiný let nebo se přesunout na jiné letiště, cestující je povinen dostat se na místo odletu po vlastní ose. Výjimku tvoří situace, kdy cestující využívají alternativní spojení navrhované společností eSky v rámci služby eSky Shield.

Jan nahlásit zmeškání letu?

V takovém případě okamžitě kontaktujte náš MultiLine podpůrný tým pomocí telefonního čísla nebo e-mailu. Pamatujte, že naši konzultanti komunikují pouze v anglickém jazyce.

Kdy bych měl/a kontaktovat MultiLine podpůrný tým, abych se ujistil/a, že je možné nalézt alternativní letecké spojení?

Pokud se o změně letového plánu dozvíte nejpozději 48 hodin před odletem, musíte nás kontaktovat během příštích 12 hodin od přijetí této informace. Pokud dojde ke zpoždění, zrušení nebo přeplánování vašeho letu méně než 48 hodin před odletem nebo pokud se o této skutečnosti dozvíte až na letišti, měli byste náš podpůrný tým kontaktovat během 1 hodiny od přijetí této informace. Čím dříve nám sdělíte informace o změně letového plánu, tím dříve vám pomůžeme. Naši konzultanti komunikují pouze v anglickém jazyce.

Rady a tipy v tomto článku a dalších navazujících článcích mají informativní charakter a nemohou být základem jakýchkoli nároků vůči eSky.cz.

Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
Myslím, že tenhle článek:
Děkujeme za váš názor!